window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-39187797-4'); .kk-star-ratings .kksr-legend { display: none; }
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/cs_CZ/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3&appId=462814247230095"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));

Jak často zveřejňovat příspěvky na Facebooku?

28. 2. 2016
Ohodnoťte tuto stránku

Co se ve videu dozvíte?

  • jaký jednoduchý princip používat, abyste věděli, jak často zveřejňovat facebookové příspěvky
  • jak remarketing ovlivňuje množství příspěvků, které Vaši fanoušci vidí
  • jak často zveřejňovat příspěvky, pokud jste Jarda Jágr

Autor: Pavel Mezihorák

  • kompletní správa facebookového marketingu — reklamní kampaně, tvorba obsahu (příspěvky, soutěže, promo akce… ), konzultace…

Více o možnostech osobní spolupráce

Ohodnoťte tuto stránku