Jak díky Facebooku nabrat nové klienty s nemovitostí? Jak na prodej realit na Facebooku?

Facebooková reklama pro realitní makléře a agentury!

Jako realitní makléř už máte pravděpodobně facebookovou stránku.
Možná každý týden zveřejňujete nové příspěvky.
Možná jste dokonce vyzkoušeli za pár stovek propagování příspěvku.

Tohle všechno jste třeba udělali, ale je možné, že se Vám žádný majitel se zájmem o zprostředkování prodeje neozval a ani Vám Facebook nepomohl v prodeji nebo pronájmu nemovitostí, které nabízíte.

Proč tomu tak je?

Liam Neeson GIF - Find & Share on GIPHY

 

„Musím mít Facebook, musím zveřejňovat příspěvky.“

Nemít jako realitní makléř facebookovou stránku je v dnešní době divné.
Nikdo nechce být divný, a proto si všichni facebookové stránky základají.
Nic to nestojí, zveřejnit nějaký příspěvek také není nic složitého, tak hurá do toho.
Ostatní makléři mají přece také Facebook, tak jim to určitě přináší klienty a mně je to bude přinášet také.

Nějakou dobu, např. jednou za týden nebo za 14 dnů, zveřejňujete příspěvky.
Občas získáte „To se mi líbí” na příspěvek, někdy „To se mi líbí” na stránku, výjimečně nějaké sdílení nebo komentář.
Po čase zjistíte, že Vaše facebooková stránka žádný velký zájem nevyvolává, o
zájmu nových klientů ani nemluvě.

Sad Give Up GIF - Find & Share on GIPHY

 

„Musím propagovat příspěvky!“

To je asi ten moment, kdy možná podruhé (poprvé to bylo jen ze zvědavosti) kliknete na to modré tlačítko Propagovat příspěvek.
Zdá se to tak jednoduché!
Stačí zvolit základní cílení, zaplatit pouhých 50 Kč a místo Vašich 257 fanoušků uvidí Váš příspěvek nových 1000 lidí v regionu, kde působíte.
Říkáte si, že tohle přece musí být cesta k zájmu o Vaši nabídku realit.
A třeba se ozve i nějaký majitel nemovitosti.
Může to být cesta, ale také nemusí.

Facebook to má vymyšlené chytře.
Spuštění facebookové reklamy pomocí tlačítka Propagovat příspěvek je opravdu velmi jednoduché a stačí na to pár kliků.
V některých případech Vám využití tlačítka Propagovat příspěvek opravdu může pomoci třeba pronajmout byt.
To se může stát, pokud máte opravdu dobrou nabídku, zároveň se Vám podaří ztvárnit přesvědčivým způsobem daný příspěvek a ještě jste prostě ve správný čas na správném místě.
Ne, opravdu si nemyslete, že tohle platí pro Váš středeční příspěvek.
Realitních makléřů jsou tisíce, nabídek nemovitostí o řád více.

Sad Star Trek GIF - Find & Share on GIPHY

 

Jak na to, aby Vám Facebook přinesl nového klienta s nemovitostí?

Na to, aby Vám facebooková reklama fungovala, musíte mít správně zvládnuto několik oblastí svého marketingu. A netýká se to tedy jen Facebooku!

Pokud nebudete mít správně vyřešeny následující oblasti, facebooková reklama Vám pravděpodobně nepomůže:

  1. Vhodně zvolený facebookový příspěvek
  2. Přesvědčivý web
  3. Správně nastavené cílení facebookové reklamy
  4. Správná strategie facebookové reklamy typu „chytit a nepustit“
  5. Nastavená intenzivní reklama na lidi, kteří se o Vaše služby již zajímali

Agree GIF - Find & Share on GIPHY

1. Vhodně zvolený facebookový příspěvek

Nečekejte, že na základě jednoho příspěvku udělá někdo rozhodnutí se Vám ozvat a svěřit Vám zprostředkování prodeje nebo pronájmu své nemovitosti.
Cílem facebookové reklamy je vzbudit zájem, který se projeví tím, že lidé kliknou na Váš inzerát a dostanou se na Váš web.
Aby se maximalizovala pravděpodobnost, že se dostanou na Váš web, je třeba volit tento formát inzerátu, kde je klik pro uživatele Facebooku nejjednodušší.
To je většinou tento formát:

Jako Facebook specialista vám pomohu, aby Vám Facebook vydělával a aby návratnost vaší reklamy byla co nejvyšší.✔…

Zveřejnil(a) Pavel Mezihorák – specialista na FB reklamu dne Neděle 24. února 2019

Místo obrázku může být i video.
Po kliknutí na nadpis nebo obrázek se např. ten obrázek nezvětší, ale otevře se Vám webová stránka.

Je třeba si uvědomit, že potenciální klient příspěvek uvidí jako reklamu na své zdi mezi dalšími příspěvky svých přátel nebo dalších facebookových stránek.
Pokud zaujme, tak na něj klikne a dostane se na Váš web. Tzn. že Vaši facebookovou stránku ve většině případů ani nenavštíví!
Cílem této reklamy není, aby lidé šli na Vaši facebookovou stránku a lajkovali ji.
Cílem není ani to, aby lajkovali příspěvek.

Cílem je návštěva webu, začtení se do Vaší nabídky služeb a následně Vaše kontaktování.
Toto kontaktování ale nemusí být hned.

2. Přesvědčivý web

Clapping Applause GIF - Find & Share on GIPHY

Web je to místo, které musí Vašeho případného klienta přesvědčit, že například Vaše služba zprostředkování nemovitosti je natolik zajímavá, aby se Vám ozval.
Nemá moc smysl utrácet za facebookovou reklamu, pokud návštěvníka přivítá web, který ho jen zmate.

To minimální, co musí Váš web splňovat, aby Vám mohl efektivně přinášet zákazníky:

  • Ten, kdo se dostane na Váš web, musí během 2 vteřin pochopit, co je Vaše služba a nabídka.
    To, co se uživateli z Facebooku zobrazí po kliknutí na Váš inzerát, by mělo na tento inzerát plynule navazovat. Tzn. pokud v inzerátu propagujete svou službu zprostředkování prodeje nebo pronájmu, tak by na webu jako první neměl potenciální klient vidět banner s aktuální nabídkou Vašich nemovitostí.
    Po kliknutí na takový inzerát by se měla zobrazit stránka popisující v detailech tuto Vaši službu (viz následující bod).
  • V několik bodech sepsat, proč by měli svěřit svou realitu zrovna Vám.
    Čím více jste schopni se prezentovat jako expert, např. další prezentací článků nebo videí, z kterých bude zřejmé, že jste odborník, tím lépe.
    Ale dejte si pozor, abyste návštěvníka neodradili dlouhými texty bez jakéhokoliv formátování a obrázků. Například tento můj článek je velmi dlouhý. Na druhou stranu obsahuje osnovu, hodně nadpisů, odstavců, různé formátování i obrázky. To umožňuje úvodní rychlé “proskenování”.
    Nadpisy by měly být dostatečně poutavé, aby udržovaly déle pozornost.
  • Web obsahuje kvalitní fotky a reference spokojených zákazníků.
  • Jasná informace, jak Vás kontaktovat.
  • Technologicky bezproblémový web.
    Zásadní problém je, pokud Váš web není tzv. responzivní.
    Responzivní znamená, že se bez problému zobrazuje jak na počítači, tak i na různých mobilních zařízeních. Tzn. že text je čitelný i na mobilu a obrázek s textem se zobrazí celý s čitelným textem. Není tedy třeba nijak zoomovat nebo složitě skrolovat do stran.
    Většina webů, která byla vytvořena v posledních letech, to umí “automaticky”, ale problém s obrázky se může vyskytnout.

Celý Váš web může být klidně na jedné trochu delší stránce.
Určitě to není o tom, že si musíte nechat vyrobit web na míru za desítky tisíc.
Použít některou službu, kde si web vytvoříte sami s využitím šablony,  je v pořádku.

Shaun The Sheep Movie Ok GIF - Find & Share on GIPHY

3. Správně nastavené cílení facebookové reklamy

Pokud jste zkoušeli ono magické tlačítko Propagovat příspěvek, tak jste asi objevili základní principy facebookového cílení.
Ve Vašem případě je klíčové cílit na lidi, kteří jsou v určité vzdálenosti od Vašeho místa působení nebo lokality nemovitosti, kterou chcete prodat či pronajmout.
Zároveň můžeme zvolit věk a pohlaví a další parametry.
Tohle nic moc složitého není.

4. Správná strategie facebookové reklamy typu „chytit a nepustit“

Kolikrát vidíte v televizi nebo i na webu jednu a tu samou reklamu?
Pokud nesedíte za televizí nebo za počítačem jednu hodinu jednou za rok, tak jedenkrát to asi nebude.
Na to, aby reklama byla efektivní, musíte ji často nastavit tak, aby ji případný zákazník viděl vícekrát.
Ale může to být uděláno chytře.

Řekněme, že pán X cestuje večer autobusem domů z práce.
Dělá to, co dělá dnes většina lidí. Skroluje mezi příspěvky na Facebooku.
Najednou uvidí Vaši reklamu prezentující služby realitního makléře.
Jelikož za pár týdnů bude chtít prodat svůj současný byt, tak ho reklama zaujme.
Už se o tematiku prodeje nemovitosti zajímal, ale stále si není jist, jak to vlastně udělat.
To způsobí, že na Vaši reklamu klikne.
Začne si prohlížet Váš web. Co čert nechce, autobus zrovna dorazil do jeho zastávky, strčí telefon do kapsy a vystoupí. Až telefon z kapsy zase vytáhne, tak to bude kvůli SMS od kamaráda.
Na Váš web už se nevrátí. To je škoda, co?

Naštěstí je možné nastavit reklamu tak, abychom tomuto pánovi připomněli, že prodat realitu nemusí být pro jednotlivce až tak jednoduché. To připomenutí může být například formou Vašeho edukativního článku “10 nejčastějších chyb při prodeji nemovitosti”.

Social Media Wtf GIF by Stefanie Franciotti - Find & Share on GIPHY

Pokročilejší nastavení reklamy na Facebooku Vám umožní znovu oslovit lidi, kteří byli na Vašem webu nebo měli nějakou interakci s jakýmkoliv Vaším facebookovým příspěvkem.
To může být třeba prohlédnutí fotky na Vašem Facebooku, lajkování nebo třeba komentování. Pokud se jedná o návštěvu webu, Facebook Vám umožní v rámci placené kampaně oslovit osoby, které byly na webu za posledních 180 dnů.
Podmínkou je, že máte na webu nainstalován tzv. Facebookový pixel.

V případě lidí, kteří měli interakci s Vaším facebookovým příspěvkem (prohlédnutí fotky, lajkování…), tak na ně můžete zacílit reklamu až 365 dnů po jejich poslední interakci.
Zde nic nastavovat nemusíte. Facebook tahle publika ukládá automaticky.
Vy si je jen musíte vygenerovat pomocí funkce Vlastní okruhy zaujatých uživatelů.

Reklama na lidi, kteří se o Vás již zajímali, je nejefektivnější.

Happy Hypnotize GIF by haydiroket (Mert Keskin) - Find & Share on GIPHY

5. Nastavení intenzivní reklamy na lidi, kteří se o Vaše služby již zajímali

S lidmi, kteří už projevili zájem o Vaše služby realitního makléře nebo makléřky,
je důležité hned od toho prvotního zájmu dále pracovat.
Zájmem se tedy rozumí návštěva webu nebo interakce s Vaším facebookovým příspěvkem (klik na příspěvek, lajk…).
Těmto lidem je třeba se ještě připomínat.

Asi jste si všimli, že když navštívíte nějaký e-shop, tak se Vám potom různě na webu zobrazuje jejich reklama s produkty, které jste si na e-shopu prohlíželi.
Na stejném principu by fungovala i Vaše reklama na Facebooku.
První “připomínací” příspěvek, který by navazoval na úvodní kampaň “Potřebujete prodat nemovitost?”, by mohl prezentovat Váš článek “10 nejčastějších chyb při prodeji nemovitosti”.
Další příspěvek může např. prezentovat kladné reference Vašich zákazníků.
Třetí příspěvek může být o tom, že pro prezentaci nemovitostí natáčíte například videa nebo virtuální prohlídky.
Tohle může proběhnout hezky v posloupnosti:
První příspěvek do 2 dnů po interakci (návštěva webu, kliknutí na fotku na Facebooku, lajk…).
Druhý příspěvek do 3 až 4 dnů.
Třetí příspěvek do 5 až 6 dnů.

Comedy Central Advertising GIF - Find & Share on GIPHY

Kromě tohoto intenzivního připomínání, které proběhne během 1 týdne po úvodním zájmu, je možné v připomínání pokračovat méně intenzivním způsobem.

Zveřejňujete pravidelně nové příspěvky na své facebookové stránce?
Asi jste si všimli, že pokud máte např. 500 fanoušků, tak příspěvek vidí třeba pouze 50 z nich. Pokud kliknete na tlačítko propagovat, tak si můžete vybrat cílení např. na věk nebo lokalitu, jak popisuji výše.
Nebylo by ale lepší některý z příspěvků zobrazit těm, kteří o Vaši službu už projevili zájem?
Vhodná strategie tedy může být vybrat nejpovedenější příspěvek z těch, které jste zveřejnili za posledních 30 dnů, a ten zobrazit lidem, kteří byli na Vašem webu za posledních 180 dnů nebo měli za posledních 365 dnů interakci s některým z Vašich příspěvků.

Asi se Vám to zdá už hodně složité.
Ano, úplně jednoduché a na pár minut práce to není.
Bohužel ale k tomu zajímavému výsledku často úplně jednoduchá cesta nevede.
Ovšem možná bohudík, protože Vaší konkurenci se do toho prostě nebude chtít. 🙂

Over It I Give Up GIF by MailChimp - Find & Share on GIPHY

 

Kolik mě facebooková reklama bude stát?

Cenu reklamy určuje mnoho faktorů.
Pro zjednodušení můžete počítat s tím, že oslovení 1000 osob Vás bude stát 100 Kč.

Příklad:
Jako realitní makléřka působíte v Třebíči a v jeho okolí 30 km.
Pokud chcete oslovit všechny lidi v Třebíči a v okolí 30 km, kteří jsou ve věku 20 a více let, tak Vám Facebook nabídne skupinu cca 60 000 osob.
Zobrazení jedné Vaší reklamy této skupině osob Vás bude stát cca 6000 Kč.

Pokud 1 % lidí z této skupiny Vaše inzerce zaujme natolik, že na ni kliknou, tak nám vznikne nová skupina cca 600 osob, které o Vaši službu projevily zájem.

Zmíněné intenzivní připomínání během jednoho týdne (několik příspěvků v posloupnosti) na tuto malou skupinu 600 osob Vás může stát dalších cca 500 Kč.

Celkem budete muset Facebooku za takovou intenzivní kampaň zaplatit cca 7000 Kč za měsíc.

Není třeba, aby Vám kampaň běžela nepřetržitě.
Pokud je úvodní kampaň dostatečně úspěšná, že Vám vyplní kapacitu, tak se může vypnout.
A zapne se zase, až když budete potřebovat nové klienty.

Tohle je kalkulace na kampaň s cílem získání poptávek od majitelů nemovitostí na zprostředkování prodeje.
Pokud budete chtít získávat zájemce o koupi nebo pronájem nemovitostí ve Vaší nabídce, tak náklady budou nižší.
Místo 7000 Kč to může být 2000 Kč nebo i méně.
Důvodem je, že lidé, kteří se zajímají o koupi nebo pronájem nemovitosti, navštěvují různé weby s touto tematikou. Tím za sebou nechávají stopu a Facebook už je schopen na ně přesněji zacílit.
Nebude třeba zobrazovat reklamu těm 60 000 lidí, ale třeba jen polovině.

 

Vytvořte si na Facebooku kampaň sami

Funny Cat GIF - Find & Share on GIPHY

Strategii, jak uspět s propagací realitních služeb s použitím facebookové reklamy, jsem Vám popsal.
Pokud Vás zajímá marketing a reklama, tak si můžete určitě vytvořit takovou kampaň sami.
Mnou popsaná strategie ovšem už neobsahuje množství detailů, které rozhodují, zda reklama bude fungovat, nebo ne.
Pravděpodobně budete v dílčích záležitostech tedy tápat a je možné, že Vám to napoprvé nevyjde.
Ale můžete to brát jako svou investici nejen do konkrétní facebookové reklamy, ale do toho, jak propagovat své realitní podnikání.
Investici do vzdělávání v oblasti reklamy.

Ale připravte se, že to může vyžadovat mnoho desítek hodin, ten finální úspěch se může dostavit až za několik měsíců a můžete při tom utratit určitě více než těch 7000 Kč měsíčně na úvodní kampaň.

Stejně tak můžete vyzkoušet tu velmi jednoduchou kampaň s tlačítkem Propagovat.
Třeba zrovna u Vás to bude fungovat.

 

Je to složité? Nemáte čas? Vytvořím profesionální reklamu za Vás

Tired Neil Patrick Harris GIF by bubly - Find & Share on GIPHY

Pokud nemáte ambice se stát expertem na facebookovou reklamu a raději se chcete soustředit na jádro svého podnikání, tak Vám profesionální kampaň mohu vytvořit na klíč.

V takovém případě Vám navrhnu kampaň od A do Z.
Na začátku se domluvíme na tématech, na která se v kampani zaměříme.
Potom navrhnu konkrétní formát inzerátů (obrázek nebo video…), textaci včetně konceptu grafiky (např. použijeme obrázek xy s textem abc, nadpis pod obrázkem bude xy…).
Po Vaší zpětné vazbě nechám vyrobit grafiku.
Po Vašem schválení grafiky se vytvoří samotné inzeráty.
Po finálním schválení inzerátů se kampaň může spustit.

Cena za vytvoření kampaně na klíč včetně měsíční správy na jeden měsíc je od 20 000 Kč + DPH.
Následná měsíční správa je 5000 Kč + DPH.
Měsíční správou se rozumí dohled a úpravy nastavení kampaně tak, aby běžela co nejefektivněji.

Každý zákazník je ovšem jiný.
Možná máte k dispozici mnoho videí, která mohou v kampani dobře fungovat (úprava pro potřeby facebookové kampaně je náročnější).
Třeba jste realitní agentura s více pobočkami…
Možná máte dobrou zkušenost se zahraničními klienty, kteří vyžadují kompletní servis a chtějí, abyste jim vyhledali nemovitosti dle jejich zadání.
Potom je možné, že pro Vaše potřeby bude třeba udělat individuální nabídku.

Co je nutné k naší spoluprací?
Musíte mít web, který splňuje podmínky popsané výše.
V ceně mé služby je základní konzultace s doporučením, co byste měli na webu upravit.
Web si ale budete muset upravit sami. Doporučení na programátora Vám dát ale mohu.
Dále je třeba, abyste měli kvalitní fotky, které budou dobře prezentovat Vaši práci.
Zároveň bude nutné, abyste vytvořili na webu článek nebo články, které budou sloužit k přesvědčení zájemců o tom, že vy jste ten pravý realitní makléř nebo agentura, které by měl majitel nemovitosti svěřit zprostředkování prodeje.
To jsou články, které popisují např., jak Vaše služba funguje, nebo podávají detailní popis virtuální prohlídky, nebo článek o tom, na co je třeba si dát pozor při prodeji nemovitostí.
Na konkrétních článcích bychom se domluvili dle Vašeho zaměření.

 

Bude reklama fungovat?

Get Paid Tom And Jerry GIF - Find & Share on GIPHY

Reklama je investice a jako každá investice v sobě nese riziko, že se to nepovede.
Já mohu udělat jakkoliv kvalitní kampaň na Facebooku, ale pokud bude směřovat na web,
který se na mobilu špatně zobrazuje nebo bude chaotický se špatnými fotkami, tak to k ničemu nebude. Proto popisuju, co je třeba, aby na Vaší straně bylo připraveno.

Není to ovšem jen o kampani na Facebooku nebo Vašem webu.
Pokud nabízíte služby, kde se konkurenci daří lépe oslovovat zákazníky (bez ohledu na reklamu), protože jejich nabídka (šíře služeb, ceny, celková prezentace, síla značky…) je zajímavější, tak Vám reklama také nemusí pomoci.
Reklama Vám bude velmi pravděpodobně fungovat, pokud již zájem o Vaše služby existuje, Vaši zákazníci jsou spokojeni a Vy se nyní “jen” potřebujete rychleji dostat k více lidem.

 

Jak se mi taková investice vrátí?

Rich Money GIF - Find & Share on GIPHY

Můžeme si to zkusit spočítat na modelovém příkladu:

Jak jsem popisoval výše.
Zobrazíme reklamu na 60 000 osob s cílem nabrat nové nemovitosti.
1 % procento lidí, kterým se reklama zobrazí, zaujme natolik, že na ni kliknou.
To máme 600 lidí. V následujícím týdnu se budeme těmto lidem dále připomínat a nakonec se Vám 2 % z těchto 600 ozvou. To je 12 lidí. Z těchto 12 lidí se domluvíte s 2.
Tato procenta jsou samozřejmě modelové příklady. Může to být lepší, ale i horší.

Řekněme, že za úvodní facebookovou kampaň zaplatíte 27 000 Kč (7000 Kč zaplatíte Facebooku za inzerci a 20 000 za mé služby).
Kampaň Vám přinese dva zákazníky. S oběma se domluvíte na zprostředkování prodeje bytu za 3 000 000 Kč.
Při provizi 3 % Vám prodej přinese 180 000 Kč.
Po odečtení nákladů 27 000 Kč vyděláte 153 000 Kč.

Pokud je úvodní kampaň úspěšná, tak se může stát, že budete mít plno a bude možné reklamu zcela vypnout.

Ale i pokud budete chtít v reklamě pokračovat, tak Vás to bude stát pravděpodobně do 7000 Kč v platbě za facebookovou inzerci a 5000 Kč za mou měsíční správu.

Získání nových zákazníků je tedy pro další měsíce již mnohem levnější a Vy vyděláváte více.

Prodej ani koupě nemovitosti není impulzivní rozhodnutí a často trvá i několik měsíců nebo i déle.
To že se během jednoho měsíce ozve “jen” 12 zájemců neznamená, že další z těch, co na reklamu klikli nebo ji jen viděli, se Vám neozve později.
Obzvláště pokud se jim budeme dále reklamou připomínat.
Reklamu na Vaše služby je třeba vnímat jako dlouhodobou strategii a jako investici do Vaší značky.

 

Mám do toho jít?

Undecided Clothes GIF by Beauty Brands - Find & Share on GIPHY

Pokud jste realitní makléřkou 1 měsíc, moc Vám to zatím nefunguje a vlastně nevíte, zda se tím budete chtít dále živit, tak investice 27 000 Kč bude na Vás asi hodně.
Na druhou stranu, pokud jste rozhodnuti se tomuto oboru věnovat, tak Vám facebooková reklama může pomoci rychleji nastartovat Vaše podnikání.

Patříte mezi již etablované makléře?
Investujete do svého marketingu (máte web, natáčíte video prezentace nemovitostí, propagujete příspěvky na Facebooku …)?
Chcete upevnit svou pozici, nebo máte dokonce plán na vícečlenný tým? Nebo už máte realitní kancelář?
V takovém případě by promyšlená facebooková reklama měla patřit mezi základní nástroje Vašeho marketingu.

Navíc Vám Facebooková reklama pomůže zhodnotit ty investice do marketingu, které už děláte. Facebookové kampaně Vám přivedou na web více lidí a například Vaše videa, která použijeme v reklamě, získají nová využití.

Facebooková reklama Vám může pomoci, aby Vám Vaše podnikání rostlo ještě rychleji.

 

Specializuji se na facebookovou reklamu již od roku 2009

Facebookový marketing a kampaně jsou mou jedinou specializací již od roku 2009.

Jako jeden z mála v ČR jsem držitelem oficiální Facebook certifikace Certified Buying Professional. Tuto certifikaci jsem získal za pokročilou znalost strategie facebookové reklamy.

Základní služba, kterou nabízím, je správa reklamních kampaní.
V takovém případě přejímám kompletní odpovědnost za vytvoření a efektivitu facebookové reklamy.
To zahrnuje návrh strategie a vhodných reklamních formátů, vytvoření textů, zajištění výroby grafiky, případně i videa a následnou měsíční správu.

Mezi mými zákazníky jsou i firmy, kterým se díky facebookové reklamě zněkolikanásobil obrat.

„Na spolupráci se mi líbí, že Pavel není jen facebookový specialista, ale jeho marketingové uvažování je komplexní a strategické. Přemýšlí nad tím, jako by byl majitel firmy.

Musel jsem nabrat posilu na expedici, abychom zvládali posílat. :)“

Michal Babka, DokonalaLaska.cz

„Po 3 měsících spolupráce jsme měli z FB o 150 % vyšší obrat než loni. Spend byl přitom stejný.
Jeho práce navíc přesahuje FB reklamu (např. doporučení k optimalizaci webu, připomínky ke grafice…). Disponuje nepřeberným množstvím nápadů, které rychle a přesně implementuje.“

Denys Vlasenko, Kamerov.cz

„Jakmile pustíme kampaně na nové produkty, je to okamžitě vidět na obratu.

Oproti minulému roku nám prodej z Facebooku stoupl o více jak 300 %.“

Ivana Dušková, 4dox.cz
Martin Stibor

„S Pavlovými facebookovými promoakcemi musíme opatrně, jsou tak úspěšné, že nám paralyzují logistiku.“

Martin Stibor, Koralky.cz

„Produkty, které společně vybereme do kampaní, se díky Facebooku opravdu začnou výrazně prodávat.

Facebook se pro nás stal prodejním kanálem.“

Jiří Dluhoš, GreenStore.cz

„Pavel nám pomohl rozjet nový projekt, který byl předtím víceméně mrtvý.

Výsledky jsou super.
Na spolupráci jsem pyšný.“

Jan Štěpánek, Honzovy-longboardy.cz

 

Jste realitní makléř nebo makléřka a chcete více zákazníků?

Zaujaly Vás možnosti facebookové reklamy?
Chcete rozvíjet své podnikání?
Chcete nabrat více nemovitostí?
Chcete efektivněji prodávat a pronajímat?
Můžete si dovolit takovou investici?
Rozumíte, že každá investice je riziková?
Pokud to bude nutné, jste schopni upravit svůj web dle mých návrhů?
Jste připraveni věnovat několik hodin svého času sepsání článků pro Váš web a společné přípravě kampaně?

Pokud jste si na otázky odpověděli ANO, vyplňte tento formulář a já se Vám při nejbližší příležitosti ozvu.









    Zda Vám bude přibývat zákazníků, je na Vás

    A může to být i na mně, pokud se společně pustíme do facebookové reklamy.
    Do facebookové reklamy, jejímž cílem bude nábor nových nemovitostí a efektivní prodej nebo pronájem realit z Vaší nabídky.

    Přeji Vám, aby Vám vaše makléřské podnikání vzkvétalo.

    Pavel Mezihorák, specialista na Facebook reklamu
    V Praze, 29. července 2019

    Chci profesionální reklamu
    5/5 - (8 votes)