window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-39187797-4'); .kk-star-ratings .kksr-legend { display: none; }
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/cs_CZ/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3&appId=462814247230095"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));

Jak poznat, že Váš facebookový příspěvek vzbudil zájem i bez lajků?

12. 3. 2016
Ohodnoťte tuto stránku

Co se ve videu dozvíte?

  • proč pro Vás může být příspěvek bez lajků, komentářů nebo sdílení důležitý
  • kterou statistiku sledovat a kde ji na Facebooku najít
  • kolik lidí na Facebooku lajkuje a kolik je pasivních

Autor: Pavel Mezihorák

  • kompletní správa facebookového marketingu — reklamní kampaně, tvorba obsahu (příspěvky, soutěže, promo akce… ), konzultace…

Více o možnostech osobní spolupráce

Ohodnoťte tuto stránku