Lidé milují nakupování, ale nemají rádi, když jim chce někdo něco prodat.
Představte si, že jste v obchodě a jen tak si prohlížíte to, co se Vám líbí.
Lehce přemítáte o koupi, ale nic Vás nenutí si to kupovat. Cítíte se dobře.
Najednou se objeví prodavač a zeptá se Vás, zda Vám může pomoci.
Případně Vám začne nabízené zboží blíže popisovat.
Pokud jste zrovna opravdu nepotřebovali pomoc, tak Vám prostě tu příjemnou chvilku pokazí.
Okamžitě zpozorníte a jste v opozici.
Jste v obraně proti prodejnímu útoku.
A přitom byste si možná nakonec něco koupili…
Jako lidé, kteří používají Facebook k prezentaci svého podnikání, si musíme dávat pozor, zda naše facebookové příspěvky vzbuzují emoci „lásky k nakupování“, nebo „averze k prodejcům“.
Vybalancovat správným způsobem prodejní příspěvky, zábavné příspěvky,
příspěvky, které mají „proškolit“ v oboru nebo produktech, jež prodáváte,
a k tomu remarketing, který by neměl být jen o připomínání nabídek a produktů,
může být více „umění“ než „věda“.
Lidé jsou na Facebooku kvůli „příjemné chvilce“.
My jim ji nesmíme kazit.
Pak si třeba od nás něco rádi koupí. 🙂
Chtěli byste vědět, jakou prodejní strategii bych navrhoval pro Vaši firmu?
Domluvte si se mnou schůzku.