window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-39187797-4'); .kk-star-ratings .kksr-legend { display: none; }
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/cs_CZ/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3&appId=462814247230095"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));

FACEBOOKOVÉ ŠKOLENÍ
- video prezentace případové studie

VE ŠKOLENÍ PROBEREME

1. Facebookové inzeráty

Kontext kampaně

  • na co byla kampaň zaměřená
  • proč se skládala ze dvou částí
  • pozadí spolupráce se zákazníkem – e-shop Dokonalá Láska
  • jak souvisí kampaň Dokonalé Lásky s videem s nejvíce zhlédnutími na českém YouTube

Použité nástroje

  • které facebookové reklamní nástroje jsem použil

Strategii inzerátů

  • jak jsem cílil zvlášť na ty, co znají Dokonalou Lásku, a na ty, co neznají
  • jak jsem použil remarketing k propojení těchto dvou skupin

Cílení

  • jak používat funkce Podobný okruh uživatelů
  • jak používat kombinaci více Podobných okruhů uživatelů v jedné sadě reklamy
  • jak se vyhnout tomu, abyste cílili vícekrát na stejné uživatele
  • proč sada reklamy s průměrnou konverzí 80 Kč ve skutečnosti přinesla konverze za méně než 50 Kč

Zobrazení na mobilech

  • jakou strategii jsem použil pro zobrazení inzerátu na mobilních zařízeních
  • několik způsobů, jak změřit, kolik Vám kampaň zobrazená na mobilech přinesla objednávek

2. Reklamní texty

Webová stránka

  • jakou marketingovou psychologii použít při tvorbě reklamních textů pro inzeráty a web
  • konkrétní ukázky s vysvětlením
  • proč je důležitější webová stránka než facebooková reklamní kampaň

E-maily

  • proč obyčejný textový e-mail může být efektivnější než e-mail plný krásné grafiky
  • jaké e-maily byly poslány na podporu kampaně

3. Výsledky

Facebookové reporty

  • náklady na klik, zobrazení, objednávky
  • další nejdůležitější čísla z facebookových reportů spolu s jejich interpretací
  • vysvětlení, proč u první kampaně Facebook účtoval za zobrazení reklamy více než u druhé kampaně

Prodeje, zisk a návratnost

  • kolik kampaň přinesla obratu, zisku, nových zákazníků…
  • kolik jsem stál Dokonalou Lásku já

4. Vyhodnocení

Co se mohlo udělat lépe

  • tři oblasti, které kdyby se udělaly jinak, mohly zlepšit výsledek kampaně

 

Vedlejší přínos kampaně

  • jak je možné, že dosah kampaně byl větší, než je prezentováno ve facebookových reportech
  • shrnutí lajků, sdílení, dosahu…

Tři klíčové faktory úspěchu

  • 3 faktory, které stály za úspěchem kampaně
  • kdy se Váš vztah k zákazníkovi stává součástí produktu

 

Mohlo by fungovat i u Vás?

  • proč Vaše kampaň nemusí být tak složitá
  • proč při prodeji služeb může být facebooková kampaň efektivnější
  • jaké jsou další možnosti spolupráce

 

Chci přístup ke školení

Ohodnoťte tuto stránku