Ve videu se dozvíte…
- jak používat funkce Podobný okruh uživatelů,
- jak používat kombinaci více Podobných okruhů uživatelů v jedné sadě reklamy
- jak se vyhnout tomu, abyste cílili vícekrát na stejné uživatele
- proč sada reklamy s průměrnou konverzí 80 Kč ve skutečnosti přinesla konverze za méně než 50 Kč
Aktualizace 10. srpna 2017
1. Ve videu popisuji vytváření několika různých sad reklam, které jsou spuštěny paralelně.
Facebook nedávno konečně zveřejnil, jakým způsobem optimalizuje.
Primárně Facebook optimalizuje na základě jedné konkrétní sady reklamy.
Menší váhu má celá kampaň a inzertní účet.
Z toho důvodu není vhodné příliš tříštit publika mezi několik sad reklam, ale soustředit je ideálně jen do jedné sady reklam.
Více k tomuto tématu se dozvíte na mém blogu v článku Jak optimalizovat facebookové kampaně.
2. Pokud máte alespoň 100 konverzí, tak bych Podobné publikum (Lookalike) netvořil z návštěvníků na webu, ale pouze z databáze těch, co udělali objednávku.